ponniejumping.se

Cherry~Gikan~Nisse

Ida-gikan

Publicerad 2013-11-05 07:56:34 i ♥Idas inlägg,

 
Hej!
är påväg till skolan nu så jag tänkte köra ett kort inlägg om igår. mamma red Gikan så jag borsöta henne och flätade i rund en timme. Testade att knoppa ett par stycken som inte slutade så jätte bra, jag är inte så duktig på sånt med flätor osv.
men iallefall så ska jag först köpa nya höst skor efter skolan sedan så ska jag hem & rida Nisse en sväng och sen är det träning på innebandyn!!
sen ska jag också testa lite täcken på hästarna, ens ponny hade gått bort och då hade de massa tecken sen de ville göra av med så vi får se.
 
Igår så var även vi på profil, vi har häst och jag fick borsta en häst som heter shaquine.
Ett jätte fint fux sto.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela