ponniejumping.se

Cherry~Gikan~Nisse

Thilde- Hoppträna

Publicerad 2013-11-07 17:38:35 i ♥Allmänt,

Sitter nu i bilen på väg till fagersta. Ska Hoppträna picollo eller plopp vet inte en haha!
Mamma red cherry idag med Jenny på Gikan.
 
Måndag:Red jag och Emma ut en bit i skogen och det var sååå mörkt så vi var typ livrädda. Och våra pannlampor hade dåligt batteri...
 
Tisdag: Jag ich Emma red ut igen. På en grusväg en bit sen galloperade och trava vi på volten. Vi höll oss mest på en volt där de fanns lampa från vägen. Hästarna var pigga men inte överdrivet! 
 
Onsdag: Följde jag med Natta hem.Vi bakade först morotskaka fast muffins. Sen så var vi ute och smög på hennes grannar haha! Sen så kollade vi på lite tv o så innan pappa kom och hämtade mig. Men vi hade jätte kul iaf
 
Imorgon så är de fredag och de är såå skönt! Jag ska iaf rida ut en sväng. Sen på kvällen ska jag sova med babe ich vi ska köpa massa godis för vi har typ godis sjuka HAHHA love u Ida<33
 
Sen på söndag så blir de hopptävling på hemma klubben:D
 

Kommentarer

Postat av: felicia ★

Publicerad 2013-11-09 18:14:25

Jätte trevlig blogg, jag gör en liten undersökning bland bloggare för att se vad det bästa samt det värsta med att blogga är, så skulle vara jätte roligt om du vill skicka iväg en kommentar på våran blogg vad du tycker! Kram :)

Svar: :)
ponniejumping.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela